Saturday, May 7, 2011

SELAMAT MENYAMBUT HARI MAMA

 selamad menyambut hari ibu <3. 
okay. act, aku lupa hary ibu bilaa tarikhnya, aku tak ingad lha. --' 
anak yang teruk bukan? haha
mama, adik ucapkan selamat hari ibu untuk mama. mama lha ibu yang paling terbaik untuk adik, and takkan dapad digantikan oleh ibu ibu yng lain :D.

Dan pada hari ini juga, mama and abang akan bertolak ke negeri kelantan dan juga THAILAND.
untuk menyambut hari ibu kad sana kodd. omjayy!
memang sedih + jealous. 
mama memang berkali kali ajak aku ikut bersamanya.
tapi aku memang tak dapad nak ikut, sebab aku ada 
MID-YEAR EXAM!
macam mana nak ikut, so aku hanya dapad kirim ole-II jee kad sana :(.
mama pon satu bukan nak postpone hari lain :(. 
it's okay lha. asal kan mama dapad hajat kan apa yang deaa nak :D. 

ps mudah-mudahan mama selamat pergi,semasa disana,dan balik. adik disini mendoakan yang terbaik untuk mama disana :). AMINN <3