Tuesday, November 29, 2011

KAWAN :)

HELLO :).
bilaa di pikir kan balik, memang sedih
tapii too semua keputusan FAMILY.
jgn ckp tak sangka lhaa.
kalau kitaa sendirii buuat salah 
ada ckp TAK SANGKA?

ingad balikk okay kawan, kalau betul betul nak aku buli,
akuu duduk jee buat bodoh.
aku tak pyah tolong langsungg,
jgnn salah kan semuaa pada org lain,
 tengok salah kitaa jugak,
aku sedar aku pon buat salah.
tapi sekurangnya, aku ada hulur tangan
KEMAAFAN.
tapii kau yang tolak kemaafan aku.

MASA, kau buat aku dulu
 24.3.2011
KESALAHAN YANG AMAT BESAR
DAN SUSAH UNTUK DIMAAFKAN.
tapi,
akuu senyaapp je, 
aku bnyak kali kasi kau chance.
tapii sayangnya, kau tak pernah perasan
KAWAN.

memang, kuli boleh cari. 
disebab kan itu lhaa aku taknak, kau jadi kuli aku
aku nak kau still jadi KAWAN aku,
dari haritoo aku dha bgthu, 
tapi kau tak pernah perasann.
sayangs nya, kau meletakkan KESALAHAN
SEMUAA PADA AKU :').

TERIMA KASIH KAWAN <3